Sizden Gelenler

Yorum Gönder
hasan nizamoglu
2013 slm ben 2 yıl once krız gecırdım ozan acıl olarak psıkıyatrı goturduler bıpolar duygu bozuklugu teshısınde bulundular ve tedavım basladı kısa surede ıyılestım ılaclarımıda bırakmıstım ama doktorum tekrar atak gecırebılırsın demıstı.kafama takıldı koruyucu veya dengeleyıcı ılac kullanmam gerektıgını soylemıstı doktoru dınlemeye karar verdım.fakat benım ıcın kotu olan bana uygun ılacın bulunması uzun yıllar alabılecegını bunun ıcın duzenlı ılac kullanmam gerektıgını soyledı yanı kobay gıbı ılac yutmalıymısım .mantıgıma ters sınırlendım doktoruma kızdım.ve arastırmaya basladım psıkolok ve psıkıyatrını arasında fazla bır fark olmadıgını gordum.psıkolok la bu sorunu asacagıma ınadıgım ıcın sıze yazıyorum umarım bana cevap yazabılırsınız sımdıden tsk ederım
08.04.2016
Yanıt:
Merhaba, Bipolar bozukluğun tedavisi için öncelikle psikiyatrist ile sürecin yürütülmesi ve psikiyatristin onayı varsa destekleyici olarak psikolog ile psikoterapinin yürütülmesi uygun olmaktadır. Psikolog ilaç yazma yetkisine sahip değildir. Bu nedenle öncelikle psikiyatrist desteği almanız (şayet gittiğiniz doktordan memnun kalmadınız ise, başka doktora başvurabilirsiniz) daha uygun olacaktır.
asuman özdemir
merhaba 8 yaşında bir kızım var öğretmenler dikkat dağınıklığı var diyorlar.son 15 gündür de aralıklı başının ağrıdığını söylüyor ne yapmam gerekiyor teşekkürler...
08.04.2016
Yanıt:
Merhaba, Konu hakkında çocuk psikiyatristine başvurmanız uygun olacaktır.
ESEN
2 yıldır psikolojik tedavi görüyorum.Alsancakta özel bir polikliniğe gidiyorum.Cymbalta içtim bundan 2 ay önce ,şimdide doktorum welbutrin verdi sabah 150 mg,akşam 150 mg içmemi söyledi.Ama hiçbir faydasını görmedim.Hatta daha kötü hissediyorum kendimi.Gözlerimdeki o yaşam enerjisi ve ışıltısı kayboldu.Herşeyi kafama yine çok takıyorum,içimde hep sebepsiz yine bir sıkıntı var,sinirliyim.mutsuzum.Doktoruma 2 oldu söylüyorum vermiş olduğunuz 2 ilaçtanda memnun değilim diye.Diyor ki;çok sık ilaç değiştiremyiz.Ama faydasını görmüyorum .Welburtinden sonra daha durgun, halsiz enerjisiz gibi oldum.Bu konudaki görüşlerinizi bildirmenizi rica eder,iyi çalışmalar dilerim
08.04.2016
Yanıt:
Doktorunuzun önerisini dikkate almakta yarar vardır. Genel olarak psikiyatrik ilaçların etkisini görebilmek için en az 2-3 hafta kullanılması gereklidir. İlaç tedavisiyle birlikte psikoterapi almayı da düşünebilirsiniz.